Argh!
Feissarista ei päivääkään.
Valitsin sitten sen yhtiön, jossa on pask– kehnoin verkkopalvelu. Prkl.
”Onhan tässä hyvin koko pääsiäinen aikaa…”
Itä- eiku Keski-Suomessa asumisen kiroja, osa 36
”Äiti ja isääää, mää haluuuuuan mopoooon.”
Ja tämmöistä myös ja tämä vielä vähemmän mitään.
Hyvää ystävänpäivää! T. Linda
Mörkö se lähtee piiriin…
Jaa minkä kirjan kuvitin? No Ojasen Mikon opuksen.









