Argh!
… vai onko 2 tuntia unta unettomuutta?
Hmm. Mur. Nyyks.
Humanistipohjalta ilman laajaa matematiikkaa ja mitättömällä logiikantajulla. Vaikeaa.
Linra kyselöö, jotta pitääskö täs ruveta eneeki kertaamahan kiälioppia ja sanastua.
Ja mihinkä mä sitä puhetta nauhootin? No tekaasin yhyren vireon Juutuuppihin.









